Upozorňujeme občany na sběrné boxy umístěné v níže uvedených budovách, které jsou v provozu pro osobní „odevzdání“ daňových přiznání v pracovních dnech od 8:00 do 17:00 hodin. Sběrný box je v pracovních dnech vybírán denně. Podání jsou po vynětí z boxu označena podacím razítkem s datem jejich vynětí. Daňovému subjektu nebo jeho zástupci je doručení podání (vynětí z boxu) potvrzeno SMS zprávou odeslanou na telefonní číslo uvedené daňovým subjektem v daňovém přiznání. Úplnost listin doporučujeme zajistit obálkou nebo složkou. Daňové přiznání však není nutno osobně odevzdat na finančním úřadě, je možno jej zaslat poštou nebo elektronicky přes www.daneelektronicky.cz
Pracoviště | Adresa | Sběrný BOX pro příjem daňových přiznání umístěn | Sběrný BOX je přístupný v době: |
Úp v Hlučíně | Čs. armády 52/1, Hlučín | Za vstupem do budovy, před podatelnou | PO-PÁ: 08.00 – 17:00 |
ÚP v Opavě | Masarykova třída 310/2, Opava 1 | Za vstupem do budovy, před podatelnou | PO-PÁ: 08.00 – 17:00 |
Další informace o omezeních provozu Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj naleznete na stránkách www.financnisprava.cz v záložce Nouzový stav (COVID-19) – Informace z krajů – Tiskové zprávy 2020 https://www.financnisprava.cz/cs/financni-sprava/media-a-verejnost/tiskove-zpravy-financnich-uradu/2020/MSK_okamzite_omezeni_provozu_na_vsech_pracovistich-10461
V Ostravě dne 26. 3. 2020
Ing. Petra Homolová, tisková mluvčí
FÚ MSK_boxy na web.pdf
Last modified: 27. 3. 2020